شروعی پربارتر برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مددجویان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با صدور پیامی آغاز تحویل سال نو را به کارکنان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی بدین شرح است:

هواللطیف

 یا مقلب القلوب و الابصار  یا محوّل الْحوْل و الْأحوال یا مدبر اللیل والنهار حوّلْ حالنا إلی أحسن الْحال

نوروز این عید باستانی همواره نشاط را با خود به همراه می آورد و کل هستی خود را برای این عید باستانی مهیا می‌کند تا جایی که درختان لباس نو و رنگین بر تن کرده و زمین چشمه های پرآب خود را برای حیات جاری و ساری می نماید و تمام این نشانه های نوید بخش، انگیزه مضاعفی در آدمیان برای ادامه حیات ایجاد می کند.

پایان هر سال برای کارکنان خدوم بهزیستی هنگام احصاء نتایج و استفاده از تجربیات برای شروعی پربارتر و ارتقاء کیفیت ارایه خدمات به مددجویان می باشد.

بهزیستی استان در سالی که گذشت با کسب نتایج مطلوب در جشنواره استانی شهید رجایی و کسب نتایج برتر کشوری در حوزه های مختلف کارنامه پرباری را در سال ۱۴۰۱ داشته و برنامه ریزی خود را در سال آتی بر مبنای توانمند سازی مددجویان و رفع مشکلات آنان انجام داده است.

ضمن قدردانی و تشکر از کلیه همکاران محترم و تبریک فرا رسیدن سال نو، امید است با استعانت از درگاه الهی و اهتمام ویژه همکاران ساعی بتوانیم زمینه رفع مشکلات مددجویان را در سال آتی فراهم کرده و عافیت و شادی را برای جامعه هدف این اداره کل به ارمغان آوریم. از خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و بهروزی برای شما همکار گرامی و خانواده محترمتان مسألت می‌نمایم.

دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 76105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد